Foodie Family eats in Barcelona [2]

Acum 2 ani am fost in vacanta de vara in Barcelona, povestea foodie de atunci o vedeti aici. Nefoodie dar total awsome a fost atunci excursia de o zi la Port Aventura, de care foodie kids au fost mega incantati. Foodie kid cel mic a ramas cu o tristete, ca atunci nu avea cei 140 cm necesari pentru cel mai tare si mai inalt trenulet din Europa, Shambala. Asa trist a fost ca foodie man i-a promis ca mai venim cand face si el 140 cm.

Fast forward 2 ani, si pe la 20 august am mers la medic sa ne dea avizele scolare ca in fiecare an. Printre care ne-am ales si cu o masuratoare. Vine randul lui foodie kid cel mic si asistenta zice “140 cm”. La care omuletzul s-a uitat la mine cu ochii mari si a zis “Acum mergem sa ma dau in Shambala?” 🙂

Fast forward 1 saptamana si am ajuns in locul mult visat, ocazie cu care am bifat si noi o mini vacanta in familie, ca toata vara nu am reusit sa mergem undeva impreuna. Caci nu, Resita nu se pune in mintea foodie kids 🙂

Unde am mancat 3 zile in Barcelona.

1. EL QUIM. Faimosul tapas bar din faimoasa piata Boqueria. Aici nu am reusit sa mancam acum 2 ani, eram vreo 9 si nici o sansa sa prinzi 9 locuri la bar, nu exista coada sau ceva organizat, pur si simplu trebuie sa vanezi locul, sa stai in spatele cuiva pana termina. Noi am prins doar doua locuri dar ne-am descurcat. Se comanda cu pixul pe un meniu (disponibil in cateva limbi de circulatie turistica) si apoi farfuriile apar in fata ta, trebuie sa mananci repede ca tot apar si nu ai loc sa le pui. Dar asta nu e o problema, totul e delicios si dispare rapid in 4.

BarcaFoodieFamily BarcaFoodieFamily2 BarcaFoodieFamily3 BarcaFoodieFamily4 BarcaFoodieFamily5 BarcaFoodieFamily6  BarcaFoodieFamily8 BarcaFoodieFamily9 BarcaFoodieFamily10

2. TAPEO. Nu am putut sa ratam barul nostru preferat de tapas. A fost singurul loc unde am vrut sa mai mergem o data si nu ne-a parut rau. Am luat o parte din felurile cunoscute dar am incercat si feluri noi.

BarcaFoodieFamily26 BarcaFoodieFamily27 BarcaFoodieFamily28 BarcaFoodieFamily29 BarcaFoodieFamily30 BarcaFoodieFamily31 BarcaFoodieFamily32 BarcaFoodieFamily33 BarcaFoodieFamily34 BarcaFoodieFamily35

3. ELS PESCADORS. Am mers ceva pana la acest restaurant faimos pentru peste, intr-o zona mai putin batuta de turisti, undeva in spatele unui bloc. Totul este proaspat si iti este prezentat in forma initiala 🙂 precum si modul in care este recomandat sa il gateasca. Dar daca vrei ti-l face si prajit 🙂 Desertul insa un pic dezamagitor, cochilia aia rosie avea un gust de ceara ce nu se putea manca.

BarcaFoodieFamily13 BarcaFoodieFamily14 BarcaFoodieFamily15 BarcaFoodieFamily16 BarcaFoodieFamily17 BarcaFoodieFamily18 BarcaFoodieFamily19 BarcaFoodieFamily20 BarcaFoodieFamily21 BarcaFoodieFamily22 BarcaFoodieFamily23 BarcaFoodieFamily24

4. CAN MAJO. De cate ori am fost in Spania nu am mancat si noi o paella adevarata, asa ca acum am zis sa vedem cu ce se mananca. Restaurantul acesta e faimos pentru paella, atat cu orez dar si cu nite taitei mici. Paella avea o aroma intensa si ne-a placut. Dar nu a devenit un fel preferat sau ceva. Merge insa la malul marii in Barcelona.

BarcaFoodieFamily37 BarcaFoodieFamily38 BarcaFoodieFamily39 BarcaFoodieFamily40 BarcaFoodieFamily41 BarcaFoodieFamily42 BarcaFoodieFamily43 BarcaFoodieFamily44 BarcaFoodieFamily45 BarcaFoodieFamily46

Fara indoiala Barcelona este o destinatie top foodie si de fiecare data descoperim mici comori 🙂