Tabara de speologie Himalaya Travel

La inceputul lunii iulie am fost in tabara Himalaya Travel de avene si pesteri in Apuseni. Pentru cine nu stie ce e o avena, ca nici eu nu stiam, o avena este o gaura adanca in pamant. Ce e o pestera stie toata lumea.

In tabara am plecat cu trenul de noapte de la gara de Nord, linia 8. Nu stiam pe nimeni din tabara, decat pe Filip si pe Andy – instructoru de snowboard cu care am fost si in tabara de ski de la Sinaia. Eu si Filip am stat in cuseta cu alti 4 copii: Razvan, Matei P, Matei Z si Horia. Eu si Razvan am dormit sus, Matei si Matei la mijloc, si Filip si Horia au dormit in paturile de jos. Sa dormi in tren e forte tare, a fost prima data cand am dormit in tren si ne-am distrat.

Dimineata am ajuns la Oradea si ne-am urcat in autocar cu care am mers inca trei ore pana la cabana Cetatile Ponorului, unde era foarte frumos.

In fiecare zi am facut drumetii, si am vizitat pesteri si avene. Am fost impariti in 2 grupe: Piticii atomici si Uriasii lenesi, eu si Filip eram pitici atomici. Dimineata ne trezeam la 8.30, si dupa ce mancam ne faceam rucsacul cu geaca de ploaie si sticla de apa.

Mergeam pe munte si am fost si la balcoane de unde era o priveliste foarte frumoasa. Alexia, fata domnului de la bar, ne-a dus sa vedem o pestera ascunsa intre copaci si tot ea mi-a spus ca acolo erau cam 500 de pesteri.

In pestera in care am fost noi nu era lumina si ne-am pus pe cap lanterne. Inauntru era foarte mult lut si ne-am tarat pe genunchi ca intrarea era foarte mica. Am vazut stalactite, stalagmite si multe coloane.

In ultima zi am facut si catarare pe munte cu o sfoara groasa si Andy si Matei au testat echipamentul pe mine ca am avut curaj sa ma urc.

In fiecare seara faceam un foc de tabara si stateam afara.

La sfarsit ne-a dat diplome si medalii ca am fost cuminti.

Mancarea a fost foarte buna: cartofi cu oua si branza, tocanita de carne cu sos dulce, supa de legume in care era si patrunjel si am mancat-o toata, musaca si altele. Cel mai mult mi-au placut snitelul si pastele.

La bucatarie facea mancare doamna Maria si m-a lasat sa ma uit cum era in bucatarie. I-am zis ca mi-a placut mancarea ei.

Mi-a placut foarte tare in tabara asta ca nu m-am plictisit deloc si am fost departe si erau peisaje frumoase.

PS: Pozele din tabara by Himalaya Adventure. Pozele cu mancare by Alex The foodie kid.