Excursie cu scoala la Berlin

La noi la scoala (Avenor College) s-a organizat o excursie educationala la Berlin, sa aflam mai multe despre istoria Germaniei si rolul ei in Razboaiele Mondiale. Eu am mai fost la Berlin si anul trecut de Pasti dar mi s-a parut cool sa ma duc si cu colegii. Avionul a fost foarte devreme, la 4.30 trebuia sa fim la aeroport dar m-am trezit usor pentru ca abia asteptam sa plec. In avion a fost tare ca am stat langa cine am vrut noi adica cu baietii.

foodiekidBerlin7

La Berlin am stat la un hotel de elevi si studenti, era cam mica camera si baia, si patul avea o saltea cam naspa si nu am avut TV in camera, dar era tare ca ne jucam pe acolo. Eu am fost si in tabara cu cortul cu Himalaya Travel si eram invatat sa dorm si pe ceva mai tare si fara baie asa ca nu mi s-a parut prea rau. Dupa ce ne-am lasat lucrurile in camera a venit ghidul si ne-a aratat tot Berlinul in 3 zile.

Am vazut: Alexanderplatz, unde e si un turn vechi de televiziune si ne-am uitat pe un stalp sa vedem cat e ora acasa. Aici mi-a placut cel mai mult ca piata avea numele meu 🙂

foodiekidBerlin6

Zidul Berlinului, erau si bucati desenate cu desene ciudate care nu inseamnau nimic si muzeul Holocaustului care era foarte trist.

foodiekidBerlin3

foodiekidBerlin9

Poarta Brandenburg

foodiekidBerlin4

Palatul Charlottenburg, foarte frumos. Aici i-am cumparat lui Mami un creion cu cheia sol ca ei ii place sa scrie cu creionul in caiet.

foodiekidBerlin12

Checkpoint Charlie, pe unde se trecea din Est in Vest

foodiekidBerlin8

Gradina Zoologica, care mi-a placut foarte mult si mi-am luat un sarpe lung de plus. Am vazut si panda care mie imi place foarte mult si am pus 1 euro in cutia de la WWF care are grija de el.

foodiekidBerlin13

foodiekidBerlin

Ne-am plimbat si ca barca pe rau si am mancat o inghetata buna.

foodiekidBerlin2

Dimineata si seara mancam la noi la hotel unde avea mancare obisnuita de hotel dar intr-o seara a avut pizza si a fost buna. Si la pranz ne ducea ghidul sa mancam si eu imi luam paste si o data a avut si o lasagna foarte buna si i-am facut si poza.

foodiekidBerlin11

Mi-a placut mult excursia cu scoala si ma bucur ca merg la o scoala care face asa excursii frumoase si vreau si la liceu tot la Avenor sa merg. Stiu ca nu toti copiii sunt asa norocosi ca mine dar de anul acesta scoala noastra acorda burse integrale (adica nu trebuie sa mai plateasca parintii lor taxa) pentru copiii de gimnaziu si liceu care invata foarte bine si vor sa vina la noi la scoala. Tot programul de burse e explicat aici.

Abia astept excursia urmatoare!