Tabara de vara cu Himalaya Travel

Pentru ca saptamana asta e vacanta de noiembrie am avut niste timp sa scriu compunerea despre tabara in care am fost asta vara.

foodie kid tabara

Mami ne-a inscris in tabara de biciclete si corturi de la Himalaya Travel. Era prima data cand am stat la cort, mi-a placut sa dorm in sacul de dormit ca era pufos dar nu mi-a placut ca nu aveam loc sa ne imbracam.

Cand am plecat in tabara am mers cu microbuzele si un camion cu biciclete. Am stat cu 6 copii si soferul pe care il chema Drobeta care e un nume cam ciudat. El a fost si ghidul grupului nostru in tabara. Cand am ajuns acolo ne-am instalat cortul, vreau sa spun ca profii au instalat cortul ca unii dintre noi au jucat fotbal sau jocuri pe telefon iar unii au ajutat profii la montat. Eu nu joc fotbal asa ca am montat cu ei.

Am avut de ales cortul in care am vrut sa stam impreuna cu prietenii. Eu inca nu mi-am facut un prieten din bus si pentru asta am stat cu Filip. Dupa o ora a venit un copil care n-a plecat din Bucuresti cu noi si a venit cu parintii de la bunici. El a fost colegul nostru de cort. Si pentru ca cortul pe care il aveam eu si Filip era prea mic a trebuit sa ne mutam in cel mai mare in care se aflau doua fete. Ele s-au mutat in cel mic de doua persoane si noi in cel mare.

Mancare a fost buna in tabara. Paste….iammmm, mamaliga….yucks, supa, carne, chestii dulci. In curtea casei se afla o casuta in care o tanti ne gatea mancare foarte buna. Noi trebuia sa mancam in farfuri de metal cu furco-lingura, pe care am cumparat-o special pentru tabara.

foodie kid tabara

Dimineata ne aduceau la masa de la bucatarie mancarea si ceaiul fierbinte gustos. Dupa aceea plecam cu bicla pe munte pana cand faceam pauza intr-o poiana. Apoi plecam la drum inapoi spre casa. Cand ajungeam inapoi acasa mancam ce ne dadea tanti de la bucatrie si apoi unii jucau fotabal, altii se dadeau in hamac. Ghiciti voi ce faceam eu 🙂 Seara mai facem o drumetie pe jos.

Am fost la o stana unde o doamna batrana ne-a gatit mamaliga si ne-a dat branza. Eu am mancat branza faaraa maaamaaliiigaaa. A fost buna.

Am fost si la un potacovar unde am vazut cu se fac potcoavele si ne-a facut si noua cate una pentru fiecare.

foodie kid tabara

Am vazut oameni care se mai incalta cu opinci ca la muzeu.

In ultima zi a fost un concurs de bicla, un fel de taseu de obstacole. Eu am fost locul II la categoria mea.

Seara ne-au dat diplome, potcoave, medalie si bidon maaaareee.

foodie kid tabara

Mi-a placut in tabara ca am mers cu bicla si am stat la cort. A fost foarte tare.